F.A.Q.

Stap 1 Klik op 'Bekijk Tarief en Reserveer'. Vul vervolgens het reserveringsformulier in. Stap 2 Controleer alle gegevens en kies de door u gewenste betaalwijze. Klik vervolgens op 'Maak Reservering'. Stap 3 Download de voucher uit de bevestigingsmail en print deze uit. Dit is het bewijs dat u een boeking heeft gemaakt via onze website.
Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.
Onze chauffeur staat voor u klaar in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3 op de afgesproken tijd die u terug kunt vinden op de reserveringsbevestiging. Onze chauffeurs kijken naar u uit nadat u heeft gebeld naar onze klantenservice op +31 (0)23 2052639. Zij zullen u herkennen aan het merk auto en de kleur van de auto. Tevens heeft de chauffeur dezelfde reserveringsbevestiging bij zich die u ook per e-mail hebt ontvangen. Hierin staan dus al uw relevante gegevens.
Centraalparkeren.nl is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.
Als onze parkeerplaats vol is op de door u aangegeven data krijgt u dit direct te zien op het scherm en kunt u de reservering niet verder afmaken.
Indien u eerder of later aankomt of terugkomt dan gepland, dient u dat (om vertraging te voorkomen) per e-mail via info@bijschipholparkeren.nl of telefonisch op nummer +31 (0)23- 2052639 door te geven.